2014年4月12日 星期六

阿媽計的師奶數

http://thehousenews.com/personal/%E9%98%BF%E5%AA%BD%E8%A8%88%E7%9A%84%E5%B8%AB%E5%A5%B6%E6%95%B8/





【文:阿悅媽】
這個四月份,是阿女小一的悠閒月,只有三分一日子要返學,其中還包括外出活動和復活節派對日。聽落,好似仲係幼稚園咁!平時功課已經唔多,考試又冇乜壓力。我見到阿女返學返得開心,我都好羨慕。如果我地以前有得咁就好啦!
另一邊又會換來回應一句,咁玩法,第時點考公開試?
無錯!呢個位,想信係好多家長的掙扎位!我想我個細路健康快樂就夠,但係最好就第時讀書好少少,份工好少少,嫁得好少少……每樣少少,其實我地已經好多要求!
父母唔想攞仔女的將來博一鋪,所以寧多莫少,學多啲,識多啲,練習多啲……但係,其實父母都假設咗佢地嘅小朋友係可以谷的。
作為一個師奶、阿媽,我覺得我條師奶數係咁計嘅:
假設我阿女有80歲命,如果我狂谷佢,一個唔好彩,谷到佢抑鬱,谷到佢索 K ,谷到佢反叛而唔理我!咁佢之後嘅人生,唔知可唔可以變番開心快樂。同時,佢係未必讀到書!咁,佢人生80年,可能得2至3年(由出世到入幼稚園之前)係快樂的。
又如果我狂谷我個女,而好好彩佢冇抑鬱自殘,只係谷唔起,成績一般。咁,我唔擔保佢之後嘅人生有會否快樂,但佢嘅童年一定唔會太快樂!佢嘅童年係用咗嚟達到父母基本要求,一定好勞累。咁即是佢人生80年,最少3歲至18歲(足足15年)都係唔快樂嘅。
好啦,我好彩,個女俾我狂谷,又谷到,讀到書,有份好工,前途一片光明……但係其實我都係唔擔保佢咁就一定係快樂喎!可能佢位高權重好大壓力喎!同時,由於佢細個俾我谷,佢3歲至大學或碩士又或博士畢業前,都應該冇乜時間有快樂,即係人生頭嗰廿幾三十年都係冇快樂嘅。
所以,我認為呢,我既然唔確定我個女谷唔谷到,為咗唔想佢有童年抑鬱,自殺,我應該先俾佢一個快樂的童年生活先,暫時目標係快樂小學生活,咁起碼,佢80歲嘅人生,一定有12年係快樂嘅!之後萬一生活壓力太大,都可以回憶一下兒時的快樂,當老本慢慢搣。總好過所有回憶總是痛苦的,灰灰的。
如果阿女他日原來讀書都讀到多少少,份工又係適合佢多少少,又嫁到個老公對佢好少少……咁阿女又再快樂多少少囉!
阿女,希望你明白阿媽條師奶數,我覺得咁先係最保本的快樂人生。所以,他日你唔好怪阿媽想當年點解冇谷你,我條數係咁計嘅!:)

1 則留言:

  1. 你好。雖然我沒小朋友。但也感受到你好有智慧。祝您小朋友快高長大。健康

    回覆刪除