2014年8月1日 星期五

用把口看電影的人

http://hkm.appledaily.com/detail.php?guid=18817820&category_guid=vice&sup_id=12187389&category=daily&issue=20140801





用屁股思考的人可怕,用把口看電影的人,可惡。


最最不能被騷擾的,首推色情電影。很簡單,有無人做愛時,會突然問對手「係喎雪櫃條魚有無拎出嚟解凍啊?」那天看《愛的放題》,身旁觀眾全程無停口。

看笑片,最怕是哄堂大笑之際,旁邊的人拉你衣袖「笑乜?有咩咁好笑?」解釋一個笑話和人大釋法同樣難頂。

看荷里活大片較不怕騷擾,反正都是打到拆天爛地,我試過遲到半個鐘入場睇一齣荷里活片,結果完全無影響馬上入局跟到完場,那齣電影是《變形金剛4》。

看恐怖片如果被人騷擾,那的確是很恐怖的事。

看張家輝《盂蘭神功》,片首雖未入正題,但已逐步營造緊張陰沉氣氛,誰知身邊一對男女,卻當自己是導演和影評人,對銀幕上每一格菲林每一個動作,都有回應。你知道甚麼叫「每一個動作都有回應」嗎?譬如,張家輝和家人吃飯,人家吃得好端端的,他回應一句:「都幾好餸喎」;吳家麗上台唱戲,他回應一句:「個台邊有咁細㗎,我地樓下個戲台都大過佢啦,係咪啊老婆。」張家輝遇到個頭會向後180度轉的女鬼,他大叫:「走啦傻佬仲望!鬼嚟㗎!」

戲是看不下去了,恐怖片要營造氣氛,把你帶入緊張狀態才出其不意嚇你一跳;那位觀眾講波佬上身每事描述搭嘴,鬼都驚咗你。

「呢齣係韓國定日本電影?哦,六本木,係日本嚟㗎。嘩,無對白嘅,搞乜啊?唔係啩,全程睇幾條友坐係間屋度?唉,唔知想做乜。慘啦,無劇情,唉弊啦,你當我膚淺我真係get唔到……」

我很想對他說:「阿叔,你直接話你想睇AV但睇唔到想回水好過啦!」




曾志豪

沒有留言:

張貼留言